5 ایده جذاب دیزاین دیوار پشت تلویزیون برای اتاق نشیمن شما
نوشته شده توسط : ali

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر اتاق نشیمن باید داشته باشد ایجاد یک نقطه کانونی جذاب است. می توان از دیوار برای قرار دادن یک تلویزیون با تمام لوازم جانبی آن استفاده کرد.

تبدیل یک دیوار ساده به دیواری برای میز تلویزیون دیواری با یک نقطه کانونی زیبا کار سختی نیست. به همین سادگی می توان دیوار را با رنگ های متفاوت دیگر رنگ آمیزی کرد. سپس ، باید از خلاقیت و تخیلات خود استفاده کنید تا یک دیوار برجسته خیره کننده پشت تلویزیون خود ایجاد کنید.

یکی از مهمترین جنبه ها برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، انتخاب رنگ مناسب دیوار است. در بیشتر موارد ، رنگ های تیره بهترین عملکرد را دارند. رنگ زمینه تیره پشت تلویزیون باعث می شود چشم ما بیشتر روی صفحه تلویزیون متمرکز شود و حواس شما را پرت نکند. اما گاهی اوقات ، رنگ های روشن تر می تواند به خوبی کار کند - در صورتی که دکوراسیون اتاق نشیمن فعلی شما با یک دیوار رنگ تیره مطابقت نداشته باشد.

معمولاً یک دیوار ساده و بدون تزئینات اضافی عالی به نظر می رسد. اما در شرایط خاص ، شما باید برخی وسایل تزئینی یا جلوه های دیگر را اضافه کنید تا ظاهر دلپذیر تر به نظر برسد. به عنوان مثال ، اگر دیوار بزرگی داشتید ، بهتر است چند آیتم دکوری اضافه کنید تا دیوار خالی به نظر نرسد.

اگر برای تبدیل یک دیوار ساده به دیواری برای میز تلویزیون با یک نقطه کانونی زیبا به ایده های تازه احتیاج دارید ، تیم ما 10 ایده دیوار منحصر به فرد پشت تلویزیون ایجاد کرده است که می توانید برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنید 

1. دیوار پشت تلویزیون با طرح عمودی و رنگ ذغالی

اگر دوست ندارید که کل دیوار پشت تلویزیون را با رنگهای تیره ، رنگ آمیزی کنید ، می توانید فقط از قسمت کوچکی از آن به عنوان یک دیوار برجسته استفاده کنید و کل قسمت دیوار را همانطور که هست بگذارید. همانطور که در طراحی ما در بالا مشاهده می کنید ، ما فقط یک دیوار برجسته عمودی باریک ایجاد کردیم که به اندازه کافی برای برجسته کردن ناحیه اصلی دیوار سرگرمی کافی است.

این طرح یک اثر عمودی ایجاد می کند که اگر سقف بلندی داشته باشید ، بسیار مفید خواهد بود. برای این دیوار ، از رنگ زغالی استفاده شده است، سایه ای تیره ای از خاکستری که زیبا و مجلل به نظر می رسد و تضاد زیادی با سایر دیوارهای سفید ایجاد می کند. اغلب اوقات ، بسیاری از مردم ، این رنگ را نمی پسند اند زیرا این رنگ بسیار تیره است و باعث می شود تمام اتاق تاریک شود. اما اگر فقط بخشی از دیوار را به این رنگ در بیاورید ، می توانید با خیال راحت از این رنگ استفاده کنید بدون اینکه نگران باشید که باعث می شود فضای شما تاریک به نظر برسد.

2. دیوار پشت تلویزیون با طرح افقی و رنگ ذغالی

این طرح مشابه طرح قبلی است ، اما این بار یک اثر افقی ایجاد شده است تا یک اثر عمودی و قسمت میانی دیوار با خاکستری تیره، رنگ شده است. در حالی که قسمت بالا و پایین با سفید رنگ آمیزی شده است.
این نوع دیوارها می توانند هر اتاق پذیرایی ای را بزرگتر و جادارتر جلوه دهند ، بنابراین اگر یک اتاق نشیمن کوچک داشتید ، این روش می تواند عالی عمل کند. شما می توانید از خلاقیت خود برای بازی با سایر ترکیبات رنگی که متناسب با سبک داخلی اتاق نشیمن شما است استفاده کنید.

3. دیوار پشت تلویزیون یک دست به رنگ آبی تیره

در دو ایده قبلی ، توانستیم با اعمال برخی تغییراتی ساده بر روی بخشی از یک دیوار ساده آنرا به یک نقطه کانونی زیبا تبدیل کنیم. اما می توان دیوار پشت تلویزیون را کاملا به رنگ دیگری رنگ آمیزی کنیم در طرح بعدی که می خواهیم معرفی کنیم. از رنگ آبی تیره برای رنگ آمیزی کل یک دیوار استفاده شده است به لطف رنگ آبی سرمه ای زیبا ،دکوراسیون پذیرایی و دیوار پشت تلویزیون همچنان زیبا به نظر می رسد.

برای این نوع دیوارهای برجسته ، انتخاب رنگ مناسب ، مهمترین قسمت است. و هر رنگ جسورانه و عمیقی انتخاب مناسبی برای این دیوار است. شما می توانید هر یک از این رنگ ها را که با دکوراسیون یا مبلمان اتاق نشیمن فعلی شما مطابقت دارد انتخاب کنید تا ظاهری بی عیب و نقص و زیبا به دست آورد.

4. دیوار به رنگ خاکستری و ساعت قرمز

اگر فکر می کنید دیوار خاکستری خسته کننده و یکنواخت است ، می توانید از دو ترفند ساده که ما برای این طرح استفاده می کنیم استفاده کنید تا  دکوراسیون و نقطه کانونی منزل شما جذاب تر به نظر برسد. ابتدا ، یک تریم ایجاد کنید که ناحیه دیوار پشت تلویزیون را از دیوار اصلی جدا می کند. این طرح جلوه های زیبایی ایجاد می کند که باعث می شود دیوار مدرن تر به نظر برسد.

در مرحله دوم ، ما لوازم جانبی پر جنب و جوش به دیواری اضافه می کنیم تا دیوار غنی تر به نظر برسد ، نصب یک ساعت دیواری قرمز روشن ، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند تا یک دیوار ملایم خاکستری خسته کننده را به یک دیوار خیره کننده تبدیل کند.

5. دیوار پشت تلویزیون همراه با پنل چوبی

این دیوار برجسته در پشت تلویزیون برای یک اتاق نشیمن به سبک روستیک ایجاد شده است ، بنابراین استفاده از چوب برای این نوع دکوراسیون بسیار مناسب است. برای افزودن جلوه های مدرن تر به دیوار ، چند خط عمودی تمیز اضافه شده است که تفاوت زیادی ایجاد می کند. همانطور که این دیوار در دکوراسیون به سبک روستیک ایجاد شده است ، بنابراین چوب را در رنگ طبیعی خود نگه می داریم تا بدون هیچ نقصی با سایر مبلمان که از عناصر چوب طبیعی مشابه استفاده می کنند ترکیب شود.

خرید مبل راحتی خاص

میز تلویزیون جدید و مدرن

میز عسلی جذاب و شیک

میز ناهار خوری اپنی

انواع پارچه های رو مبلی و ویژگی های هر کدام

نحوه ست کردن مدل های مختلف مبلمان

۴۰ مدل خاص و خلاقانه برای دکوراسیون اتاق کودک

دکوراسیون جالب اتاق خواب کودک





:: برچسب‌ها: رنگ اتاق نشیمن , دکوراسیون اتاق نشیمن , رنگ آمیزی دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: